Yeni Rünlerle Detaylı Üst Koridor Camille Rehberi (OTP)

  • Üçlü Kuvvet
  • Vahşi Hydra
  • Ninja Tabisi
  • Koruyucu Melek
  • Sterak'ın Güvencesi
  • Ruh Gömleği
Camille
Başlangıç eşyası
  • Doran'ın Kılıcı
  • Can İksiri
Pasif başlangıç eşyası
  • Doran'ın Kalkanı
  • Can İksiri
Koridorda baskın geldiysen
  • Pırıltı
  • Doldurulabilir İksir
  • Sürat Çizmesi
Koridor dengeli gidiyorsa
  • Tiamat
  • Doldurulabilir İksir
  • Sürat Çizmesi
Koridorda geri düştüğünde (ikisinden biri)
  • Ninja Tabisi
  • Doldurulabilir İksir
  • Sihiriçen
Erken oyun
  • Üçlü Kuvvet
  • Tiamat
  • Ninja Tabisi
  • Doldurulabilir İksir
Anlık yüksek hasar (burst)
  • Üçlü Kuvvet
  • Haşmetli Hydra
  • Ninja Tabisi
Saniye başı hasar (DPS)
  • Üçlü Kuvvet
  • Vahşi Hydra
  • Ninja Tabisi
Oyun sonu
  • Üçlü Kuvvet
  • Vahşi Hydra
  • Ninja Tabisi
  • Koruyucu Melek
  • Sterak'ın Güvencesi
  • Ruh Gömleği
Alternatif Oyun Sonu
  • Üçlü Kuvvet
  • Haşmetli Hydra
  • Malmortius'un Ağzı
  • Merkür'ün Adımları
  • Randuin'in Alâmeti
  • Koruyucu Melek

Yetenekler

  • İmha Protokolü
  • 1
  • 4
  • 5
  • 7
  • 9
  • Keskin Çelme
  • 3
  • 14
  • 15
  • 17
  • 18
  • Kanca Atışı
  • 2
  • 8
  • 10
  • 12
  • 13
  • Hextech Ültimatomu
  • 6
  • 11
  • 16

Yeni Rünler

İsabetBüyücülükİsabetSaldırıya Devam
İsabet
Güçlendirilmiş saldırılar ve sürekli hasar
Saldırıya Devam
Aynı şampiyona saldırmak sınırsız birikecek şekilde SG veya YG (Değişken) sağlar ve belli bir yük sayısını aştıktan sonra söz konusu hedefe verdiğin hasar artar.
Pratik Zekâ
Mana miktarın azaldığında şampiyonlar ve yapılara yönelik normal saldırıların yedek mana toplar ve yedek mana şampiyon katlettikten veya çatışmadan çıktıktan sonra kullanılabilir.
Efsane: Çeviklik
Rakip katletmek kalıcı saldırı hızı sağlar.
Son Darbe
Düşük can değerindeki şampiyonlara %5 daha fazla hasar verirsin. Katletme veya asistlerin ardından SG/YG kazanırsın.
Büyücülük
Güçlendirilmiş yetenekler ve kaynak yönetimi
Mutlak Odak
Canın %70 değerinin üstündeyken en fazla +40 Yetenek Gücü veya +28.0 Saldırı Gücü (Değişken)(Değişken) (seviyeye bağlı) kazanırsın
Yaklaşan Fırtına
Oyun süresince artan SG veya YG (Değişken) değerleri kazanırsın.
+%9 Saldırı Hızı
+10 Değişken Kuvvet
+5 Zırh

YENİ RÜNLER HAKKINDA !!

Gelecek olan rünlerin tamamını inceledim, Camille için farklı rakiplere ya da oyun stillerine göre çok farklı rünler seçilebilir. Siteye birden fazla rün ekleme özelliği getirilirse hepsini teker teker ekleyeceğim. Şimdilik en genelgeçer olduğunu düşündüğüm rün alttakilerdir.


Oyun başı yapılması gerekenler

Camille sanıldığının aksine erken aşamada çok güçlü değil, dengeli bir şampiyondur. Bu sebeple dikkatli davranmalı, fazla risk almamalısınız. Öncelikle ilk seviyelerde yapmanız gereken temel şeylerden biri W skilliniz ile rakibinizi bolca dürtmektir. Diğeri ise eğer koridor uygun bir konumdaysa erken level alıp 2 levelde E ile direk takasa girmektir. Ayrıca oyunun bu safhasında pasifiniz olmadığı müddetçe, takası kazanacağınızdan yüzde yüz emin değilseniz takasa girmekten kaçının. Takasa girerken E-AA-Q-AA-Q kombosunu uygulayıp çıkarken ise W ile son hasarı uygulamalısınız. E yi tutturursanız zaten rakibiniz yapacağınız birçok şeye karşılık veremeyecek, verdiğini de pasifiniz absorbe edecektir. Takastan çıktığınızda kalkanınızın süresi dolmuş olacak, bu sebeple rakibinizin size ulaşamaması ve biraz da can yenilemek için çıkarken W atmanızı öneririm. 6. seviyede gelecek olan ulti yeteneğiniz şampiyonumuzu kısa bir süre hedef alınamaz hale getireceğinden bu skilli yüksek hasar potansiyeline veya kitle kontrolüne sahip yetenek atışlarından kaçarken kullanabilirsiniz (Riven Ultisi, Yasuo hortumu vs.) Ayrıca ormancınızla iletişime geçip dosdoğru koridordan yürüyerek gelmesini söyleyerek rakibinizi ultinizle hapsedip çok kolay bir skor alabilirsiniz.

Oyun ortasında yapılması gerekenler

Camille, Üçlü Kuvvet bitene kadar gücü halen kısıtlıdır. Fakat Üçlü Kuvvetiniz bittiğinde hesaplanamayacak düzeyde hasara erişeceksiniz. Verimli bir erken oyun geçirirseniz oyunun ortası sizin esas parlayacağınız zaman dilimi olacaktır. Koridorunuzun kulesini elinizden geldiğince erken alın, aldıktan sonra bot ve mid kulelerine yardımcı olup haritada gezmeye başlamalısınız. Objektiflere ve dağınık takım savaşlarına bu zaman zarfında elinizden geldiğince katılın. Koridorunuzu aşırı ezdiyseniz laneyi ittirip rakipten birisinin üst koridora karşınıza çıkmasını sağlayıp rakibin planlarını bozabilirsiniz. Eğer karşınıza ezdiğiniz adam gelirse, kule altında bile çok rahat keseceğiniz için genellikle yanında bir kişi daha geliyor, eğer sadece bir başkası gelirse, rakibinizi ezdiğiniz için harita üzerinde baskı kuramayacaktır ve takımınız dağınık savaşlarda üstün çıkacaktır. 

Camille kulelere yüksek hasar bırakabilen bir şampiyon. Elinizden geldiğince ayrık ittirme yapmalısınız, başı boş bırakıldığında çok kısa bir süre içinde iki kule birden yıkma potansiyeline sahip.

Oyun sonu yapılması gerekenler

Ayrık ittirme yaparken haritada 1-3-1, 1-0-4 veya 1-4-0 şeklinde dağılmalı, üst koridordan baskı kurmalısınız. Işınlan büyünüz sayesinde çıkabilecek bir takım savaşına kolayca dahil olabileceğiniz gibi, bu gibi durumlarda takımınız eğer doğru oynayıp savaştan zararsız çıkabilirse rakip takıma çok büyük zararlar verebileceğiniz gibi inhibitöre kadar açabilirsiniz. Rakibinizi stres altında bırakmanız yanlış kararlar vermesine sebep olacaktır, bu nedenle ayrık ittirme stiliniz önem taşıyor. Oyun sonu tam eşya dizilimimizde Koruyucu Melek bulunacağından dolayı takım savaşlarına ''kamikaze'' olarak nitelendirebileceğimiz ölmeyi göze alıp rakipten birisini katletme taktiğini kullanabilirsiniz. Koruyucu Melek aktifleştikten sonra E yeteneğiniz ile doğru pozisyona dönüp takım savaşına tekrar dahil olabilirsiniz. Bunu yapmasanız bile savaşa girmeden önce mutlaka rakibinizden birisini düşürmeniz gerekir, Camille oynuyorsanız takımınıza bunu borçlusunuz diyebiliriz.:)